Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tapu sjén - Bedek je schande - Zeventig jaar zwijgen drie generaties incestslachtoffers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Tapu sjén - Bedek je schande - Zeventig jaar zwijgen drie generaties incestslachtoffers Empty
BerichtOnderwerp: Tapu sjén - Bedek je schande - Zeventig jaar zwijgen drie generaties incestslachtoffers   Tapu sjén - Bedek je schande - Zeventig jaar zwijgen drie generaties incestslachtoffers Icon_minitime1/1/2014, 11:21

Het gaat over een boek en je kunt googelen voor meer gegevens.
Dit is een bespreking op een forum voor vooral Surinamers, maar ik denk dat het voor een groot gedeelte algemeen geldt.
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=luvg0qol9eirjf0fnoea0jc8h4&topic=86467.0
01-03-2007
Citaat :
Zeventig jaar zwijgen drie generaties incestslachtoffers

ARLETTE DWARKASING

Usha Marhé, Tapu sjén - Bedek je schande - Surinamers en incest, uitgeverij Van Gennep Amsterdam, 36,90 gulden.
Leven met dat vermoeden kost af en toe tranen. Voor Marhé (32) is het vooral pijnlijk te moeten aanvaarden dat ze niet iedereen persoonlijk kan redden. ``Ik kan geen aangifte doen van wat ik denk dat er met neefjes en nichtjes gebeurt. Want ik kan het niet bewijzen. Incestdaders weten heel goed wanneer ze toeslaan. Zoals mijn twee ooms die me als kind meenamen naar de badkamer of het toilet. Op de momenten dat er niemand thuis was. Of in de nacht als iedereen sliep. En we woonden toen met z'n elven in het piepkleine huis van mijn grootmoeder. Mijn moeder, mijn broertje en ik, een neefje en de zes zonen van mijn nanie.''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
 
Tapu sjén - Bedek je schande - Zeventig jaar zwijgen drie generaties incestslachtoffers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Algemeen :: Linken-
Ga naar: