Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hoe zie jij dit?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

hoe zie jij dit? Empty
BerichtOnderwerp: Gabriel   hoe zie jij dit? Icon_minitime21/2/2009, 19:33

Ja dan probeer je oprecht te zijn..vergevins gezind..zoms fraag ik de engel gaberiel om kracht

Deze zin prikkelt me nog steeds. Wat en wie is deze engel van jouw? Ik ken hem alleen als boodschapper van God. Hij bracht de woorden van onze Heer naar de aarde. Hij staat in dienst van God en niet in de dienst van mensen. Kan je jouw visie eens uitleggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

hoe zie jij dit? Empty
BerichtOnderwerp: mieter....   hoe zie jij dit? Icon_minitime4/3/2009, 20:00

als je het wild kan ik probeeren wat voor je te doen op afstand maar dan moeten we een tijd afspreken
En als je wild dat ik je helende innergie stuur..vraag ik je ook om een kaarsje te branden op dat moment en even tijd voor je zelf te neemen ik hoor het wel gr knuf mieter ps beterschap


Hoi ik antwoord je hier in dit stukje en hoop dat je het vind:). Ik vraag je niet om een heeling..Ik heb mijn vraagtekens omtrend dit allemaal, zoals een ander het heeft met mijn geloof in God en Jezus. Ik ben alleen benieuwd hoe je Gabriel kent en wat hij voor je doet. Voel je niet aangevallen, want dat is geensinds mijn bedoeling met deze vraag. Puur uit belangstelling omdat ik de engel op een andere manier ken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

hoe zie jij dit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe zie jij dit?   hoe zie jij dit? Icon_minitime10/3/2009, 14:35

Ik heb eens een mevrouw gekend, die het zo erg vond, dat bepaalde heiligen waren afgeschaft.
Zij had met een van hen heel veel affiniteit en vroeg bij van alles en nog wat om zijn voorspraak bij God.
Zij wist dat hij alleen maar was voor verloren voorwerpen, en terwijl ze dit zei, moest ze ook wel om zichzelf wat lachen.
Maar steeds, als zij 's avonds gebeden had, had zij de rust om in te slapen en vaak zag zij de volgende dag iets, waaruit voor haar de werking ervan was gebleken.
Waarom lachte zij zichzelf hierom uit?
Was ze er wat verlegen mee, dat ze dit vertelde en zelf geloofde?

Dit is een typisch stukje uit het geloof van heel veel mensen uit de (oude) RK kerk.
Protestanten hebben we daar niets mee.

Ik heb geleerd daarmee niets te moeten kunnen.
Het is een stukje beleving van de ander.
Een gevoel, dat de betreffende persoon maar zelden kan uitleggen.
Ik denk ook dat dat niet hoeft.

Als het effect er is?
De reden waarom, is die dan belangrijk voor de ander?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





hoe zie jij dit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe zie jij dit?   hoe zie jij dit? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe zie jij dit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Religie :: Algemeen Levensbeschouwingen.-
Ga naar: