Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Waar zal ik es beginnen?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Atina195

Atina195


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 66
Woonplaats : Noord Brabant
Registration date : 14-01-09

Waar zal ik es beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Waar zal ik es beginnen?   Waar zal ik es beginnen? Icon_minitime5/4/2009, 12:00

Er valt zoveel te doen in huis en nu komen er ook weer allerlei werkzaamheden buiten erbij.
Wil de bloembakjes vullen met plantjes, etc.
lekker in het zonnetje.
Tegelijkertijd ben ik bezig met de kastenpuinzooi eruit te halen en te sorteren en het valt zo enorm tegen.
De kleding en de keukenkastjes zijn daar niks bij vergeleken.
alles licht doorelkaar, hetzolder en garage probleem in het klein,maar dan in de kamerkasten gepropt....
Er staan 3 dozen 1 voor kringloper enzo, 1 voor hobbyspul enzo , en 1 voor allerlei......en de vuilniszak niet te vergeten voor afvoeren.
Gisteren al een enorme stapel papierwerk bij het papier gezet, weg ermee, kijk er toch niet meer naar.
Kom knutselspulletjes tegen wil eigenlijk wel aan de knutsel silent tongue
Wil eigenlijk wel in de tuin sunny
Manlief komt zo ook weer thuis en vanavond mag ik weer op ATbasis, aan het werk....
Morgen fysio,gesprek met psych samen met mijn man over het reintgratiegebeuren....wat gaan we er verder mee doen....
Tot nu toe als manlief en ik samen erover hebben werd het huilen voor mij en kwamen we er niet uit, dus nu even hulp erbij ,
moesten een lijst maken met voors en tegens bij de verschillende mogelijkheden........ scratch

Deze week is een extra drukke week, heb ook weer een gesprek met het reintgratiebureau gebeuren, waarvan mijn consulente zeer plotseling er mee is gestopt en ik sinds vorige week weer terug bij degene ben van het intakegebeuren silent

Al 2 weken geen vacature meer gevonden , op de gesolliciteerde alleen spijtbetuigingen gekregen,
oke daar valt mee om te gaan en ervaar ook zeer regelmatig een opluchting.......

Het was een hfdpijn weekje , mijn darmen zijn nog steeds van slag, om over het hormonale gebeuren maar te zwijgen....

flower om te beginnen maar niet vergeten te genieten van het lente weer, ondanks dat t zonnetje af en toe verdwijnt.....

Even op de plaats rust......alleen wakker blijven Sleep doen we vannacht wel weer!

Zo etenspauze is voorbij.........Atina groetjes........
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Waar zal ik es beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar zal ik es beginnen?   Waar zal ik es beginnen? Icon_minitime5/4/2009, 14:44

Mens, wat heb jij veel in je bolletje zitten.
Om dat allemaal op een rijtje te krijgen?

Je hebt pech en misschien geluk tegelijk, dat het op dit moment moeilijk solliciteren is.
Kun je nog wat geestelijk aansterken, want dat dat nodig is, blijkt duidelijk.

Je zit vol met plannen en zolang het in het nu is, vandaag en hier voor die rommelkast, lijkt het nog wel te lukken.
Alleen als de gedachten en de gevoelens erbij komen hè.

Kom op meid, dat komt ook goed.
Een Sleep op z'n tijd, ook al is het overdag, is trouwens best wel goed hoor.
Zeker na het eten en zolang je toch nog niet hoeft te werken.
flower
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

Waar zal ik es beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar zal ik es beginnen?   Waar zal ik es beginnen? Icon_minitime9/4/2009, 14:02

ik wil dit en dat....mmm. in mijn hoofd wil ik ook veel dingen doen. In de hoek van de kamer staan mijn kaarten maak spulletjes te wachten op me, mijn slaapkamer moet een grote beurd, ik wil ook eigenlijk meer sporten, want de kilo´s komen wel als je zolang thuis zit ipv aan het werk, eigenlijk ook stoppen met roken, ik wil gewoon mezelf weer terug enz enz.
Goed dat je een begin hebt kunnen maken in de dingen die je wil doen, Atina. een beetje zelfdoening krijg je er wel van.

Ik zit momenteel in een dikke dip. Klap weer dicht, geen zin meer en voel me even waardeloos. Terwijl ik het erneerzet, weet ik dat ik het niet ben, maar ik voel het wel zo. Het valt tegen en weet niet voor hoelang en waar het vandaan komt. Dat vind ik rot. Gelukkig net een telefoongesprek gehad met een collega en zij weet met een half woord wat ik bedoel en andersom. Het begrepen voelen en elkaar zeggen wat we van elkaar vinden ( op de werkvloer is het een kanjer, en dat vindt zij van mij')bevestigd elkaar dat we zo complex als vrouw in elkaar zitten. Laat staan hoe onze partners er mee moeten om gaan, als we het zelf al niet weten. Want vandaag is het zus, morgen kan het wel weer anders zijn.
Het zal weer over gaan denk ik dan en het kan veel erger....
Op naar betere tijden....
Terug naar boven Ga naar beneden
Atina195

Atina195


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 66
Woonplaats : Noord Brabant
Registration date : 14-01-09

Waar zal ik es beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar zal ik es beginnen?   Waar zal ik es beginnen? Icon_minitime10/4/2009, 11:43

albino Ja al weer een paasweekend.
Emma , ik hoop dat het wat prettiger zal zijn deze dagen.
Weer vanalles te doen, ook niet zoveel zin vandaag.

Wel een goed gesprek gehad met de psycholog en mijn man deze week, ondanks de tranen en het benoemen wat het nou echt is, wat zijn we toch goed in het opgooien van rookgordijnen, of het verdoezelen van wat er u echt is,vaak wel onbewust.
Een ander prikt er doorheen in dit geval de psycholoog en ook nog zo dat je het zelf ook ontdekt hoe het in elkaar zit.
Vol goede moed dus verder.
Mag een assertiviteits training gaan doen over een paar weken wel weer erg spannend merk ik .
maar nu eerst maar even genieten van het sunny , groetjes en fijne paasdagen, Atina
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Waar zal ik es beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar zal ik es beginnen?   Waar zal ik es beginnen? Icon_minitime5/1/2011, 19:38

Dit topic is naar het archief verplaatst in afwachting van bericht van de inschrijvers.
Lees ook:
Veranderingen in de opzet van het forum.

Tot 01-03-2010 kan hier nog worden gereageerd, alleen door inschrijvers voor fiat ter verplaatsing naar het open forum en verdere deelname aan het open forum.
En wel door alle inzenders, die dat nog niet bekend hebben gemaakt bij mij.

Bij het uitspreken van de wens om dit gesloten te houden komt hier een slotje op.

Bij geen reactie:
Beslissing tot nader order.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Waar zal ik es beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar zal ik es beginnen?   Waar zal ik es beginnen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar zal ik es beginnen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het gaat beginnen...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Klaagmuur en afreageren-
Ga naar: