Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Joosje, kennen jullie dat ook?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Joosje

Joosje


Aantal berichten : 13
Registration date : 15-01-09

Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Joosje, kennen jullie dat ook?   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime15/1/2009, 10:52

Bij tijd en wijle heb ik perioden, dat ik depressief ben.
Ik heb dan nergens zin in en kan me niet tot iets zetten of het zou heel erg verplicht moeten zijn.
Eens in de zoveel tijd krijg ik bevliegingen en wil dan iets doorzetten en daar doe ik dan alles voor en ben dan ook nergens te moe voor en mijn hersens gaan dan op scherp.
Ik heb dit mijn hele leven al gehad en beschouwde dat altijd als iets van mezelf, horend bij mijn karakter.
Daarom ben ik daar nooit voor bij een dokter geweest.
Wel voor de hoofdpijnen, die ik ook in die perioden vaak had en nog heb af en toe.
Daarbij me realiserend, dat dit ook veel met mijn denken te maken had en heeft.

Met het ouder worden zijn deze perioden verminderd.
Ook de depressieve perioden trouwens, al zou ik nog steeds meer willen doen dan ik doe.
Ik weet, dat ik er toe in staat ben, maar iets in mij belemmert het dan altijd weer, dat ik ook daadwerkelijk in actie kom.
en dan doe ik weer niks.

Met de tijd ben ik mezelf wat meer gaan accepteren, zoals ik ben, maar ik heb het gevoel dat mijn omgeving altijd vindt dat ik lui ben.
en misschien is dat ook wel zo.
Ik denk dat door die acceptatie, de perioden ook verminderd zijn en in ieder geval minder storend voor mezelf.

Kennen jullie dit?

Joosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Zodemieter




Aantal berichten : 36
Leeftijd : 68
Woonplaats : dieren gelderland
Registration date : 21-01-09

Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Relatie en depressie Joosje   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime22/1/2009, 19:13

Hoi joosje heb je verhaal gelesen
Het is heel herken baar ((((( Ja lijkt mijn verhaal wel)))))
Ik zouw er eens over denken om met een parachnost te praaten
Wand volgens mij heb je ook een gave en als je die kund gebruiken zal het beter met je gaan

Ik zelf kan mensen magnetiseeren doe het nu al fijftien jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Joosje

Joosje


Aantal berichten : 13
Registration date : 15-01-09

Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joosje, kennen jullie dat ook?   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime27/1/2009, 14:09

Oh ja?????
Waarom denk je dat, Zodemieter?
En wat voor gave zou ik dan hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zodemieter




Aantal berichten : 36
Leeftijd : 68
Woonplaats : dieren gelderland
Registration date : 21-01-09

Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joosje, kennen jullie dat ook?   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime6/2/2009, 17:33

Hoi joosje sunny
Wat voor gave jij hebt weet ik niet vandaar eens naar parachnost weetje die kunnen je vaak vertellen waar het door kompt of wat je er aan kund doen Hoe ik je inschat ben je heel gevoellig en zuiver mens vandaar dat ik denk dat als jij je innergie positief kund geven door rijky of magnetiseeren.. je er sterker en levens lustiger van word

Bij mij kwam het door dat ik paranormaal begaafd ben..en er niets mee deed
ik dacht vroeger ook kompt van alle elende die ik meegemaakt heb...Dat ik zo moe ben..en lusteloos..en zelfs deperechief

Maar ben jaaren terug eens bij een parachnost geweest die vertelde me dat ik kom magnetiseeren en dat ik dat eens moest uitprobeeren mocht op beesten oeffennen oke ging erg goed.. toen ben ik mensen gaan behandelen...dat ging ook erg goed ja migrene heb ik in kwatier weg..heel raar tog..en ik kreeg er inergie voor terug ja voelde me geweldig .en heb ook dieren opgespoord ging ook best goed.Ja kan op afstand kontacht legen...Maar op gegeven moment had ik dat ik dingen binnen kreeg...ook als ik het niet wouw..dus ben ik gestopt ..jaar lang...En ja hoor mijn klachten begonnen weer kreeg buiklachten..was erg gezpanne..sliep slecht..en al mijn innergie epte weer weg
Dacht zoms wel vecht ik nu tegen me zelf en word ik daar zo moe van..tot ik werd uitgenodicht door vriendin om mee te gaan naar de pars beurs...en weer heb ik met een parachnost gepraat die vertelde me dat het de inergiejen zijn die me zo maakten als ik weer zouw gaan behandelen zouw het beter met me gaan...en ja hoor het ging met sprongen voor uit..ja heb weer inergie om dingen te doen en aftemaaken
ja heb weer positieve inergie..en ijgelijk gaat het erg goed met me..ga wel churses volgen...om beter met mijn gave om te gaan..
en doe het nu heel rustig aan..behandel wel maar neem op zijn minst vier dagen voor me zelf dat voeld erg goed..en ja heb nigatieve inergie omgedraaid in positieve inergie ik help mensen..en gelijk me zelf gr mieter flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 44
Woonplaats : oost-vlaanderen
Registration date : 18-01-09

Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joosje, kennen jullie dat ook?   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime20/2/2009, 23:47

Hey Joosje,

Idd heel herkenbaar, al zijn men superactieve periodes op het moment zo goed als nihil.
Ik voel me heel vaak lui als ik me vergelijk met anderen (of als men pa (die daar heel goed in is) me weer es vergelijkt met anderen), zeker omdat ik relatief 'jong' ben en zou moeten bruisen van energie.
Fijn dat dat is verminderd door ouder te worden bij jou.
Maar is het door ouder te worden of net door de zelfacceptatie vraag ik me dan af.

Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden
Atina195

Atina195


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 66
Woonplaats : Noord Brabant
Registration date : 14-01-09

Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joosje, kennen jullie dat ook?   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime21/2/2009, 09:01

Hallo Joosje

Even een late reaktie.
Ik herken dat ook ,maar minder piekem, wat betrefd de goede periodes,wel dat ik toen meer rust in mijn geloof in God vond.
Er een hoop veranderde,de link naar het paranormale begrijp ik niet zo.
Wel is het zo dat ik alweer jaren meer last had,en uiteindelijk me heb laten testen , wat ook kwam door mijn werk situatie.
Uiteindelijk kwam daar Dysthymie uit, (depressievorm) en trekken van ADD.
Nu met Antidpressiva, en therapie, maar ook steun vanuit mijn kerk, en er meer zicht op is, ik er beter mee leer om te gaan .
Is er weer duidelijk het een en ander aan het verbeteren.
Mischien toch een idee om er verder naar te laten kijken.
In iedergeval heel veel sterkte , groetjes van Atina
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Joosje, kennen jullie dat ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joosje, kennen jullie dat ook?   Joosje, kennen jullie dat ook? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Joosje, kennen jullie dat ook?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo allemaal, ik ben Joosje
» Hé jullie
» jullie verhaal in Flair
» Wat doen jullie met warm weer?
» wat zijn jullie stil ?? Geplaatst door Tuinmuizzzzzzz

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Welkom, ik stel me voor en mijn verhaal-
Ga naar: