Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 de verplaatsing van RoY 's berichten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime9/5/2011, 18:37

Roy, je vind het heerlijk dat ik niet met alle winden mee waai??

Ik heb je al geschreven dat ik weet waarover je het hebt. Ik voel je 'probleem', maar aleen jij kan kiezen> moet kiezen.
Ook dat aangeraakt worden door je vrouw en er niet veel voor voelt, omdat de ander je wel aan kon raken met gevoelen die eraf spatten.
Je verliefdheid, de spanning, het nieuwe, de uitdaging, misschien ook de beroemde 'roze wolk'...het is allemaal geweldig.
En tegelijk geweldig rot voor je vrouw en kinderen.
Maar goed, je bent niet de eerste en de laatste die er mee worstelen. Ik ken er ook een paar in mijn omgeving en de uitkomsten zijn verschillend.
Wat wil jij.. wat kost het je en wat doe je..
Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime9/5/2011, 20:52

Het heeft geen zin voor mij om mee te huilen, al vind ik het om te huilen.
n Beetje man zijn> keuze maken en daar achter gaan staan, niet dat een beetje hier en daar, daar heeft niemand wat aan.Toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime14/5/2011, 19:45

Als je scheurtjes in je relatie hebt, is de valkuil groot om iemand tegen te komen die je wel begrijpt, je ziet en aardig is. De spanning is even fijn, maar je kan er behoorlijk depresief of somber van worden.
Je komt in twijfel, je weet het niet meer en dan kom je op het punt dat er ook verwijten komen.
Kiezen voor je gezin, kiezen voor jezelf terwijl je ook op een nog roze wolk zit - zonder kinderen of andere verplichtingen naar die ander.
Dat je partner dat heel naar vindt is een gevolg. Twijfel en onmacht en eenzaamheid volgen erop. Als er dan ook nog kinderen zijn, staat de partner er helemaal alleen voor.
Sarcasme, negativiteit, geen vertrouwen enz volgen ook door onzekerheid.
Kan ik je nog eens vertrouwen, wil jij met mij oud worden, ben je een vader of niet?

De eerste stap is gezet in ontrouw, jij bent ( door omstandigheden) anders gaan doen met een ander.
De tweede stap is gezet in uit het huis gaan
De derde stap is terug komen, maar het nog niet weten of je wilt blijven
De stap van een beetje jouw en een beetje haar wil je
De stap moet je nu zetten of je met je vrouw doorgaat, met alle strubbels en therapie of de scheiding in werking zetten.

Kijk nu eens eerlijk naar jezelf! met wie wil je oud worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime27/5/2011, 10:31

En Roy?
Een paar weken verder en er al uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime6/6/2011, 16:54

Op verzoek van Roy zijn berichten verwijderd..de antwoorden laat ik nog even staan, Misschien dat het nog een vervolg krijgt. Anders ruimen we het tzt op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime18/6/2011, 15:28

Ik zie dat Roy hier wat geschreven is en dat het toch ook weer is verwijderd.

Ik weet niet of je nog meeleest, Roy, maar door mijn vakantie en problemen met mijn PC had ik nog niet gereageerd.
Dat is meestal wel mijn gewoonte.

Ik hoop toch dat je weer eens wat wil schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





de verplaatsing van RoY 's berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: de verplaatsing van RoY 's berichten   de verplaatsing van RoY 's berichten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de verplaatsing van RoY 's berichten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Berichten plaatsen
» Berichten in je postvak
» Berichten terug vinden
» Kopieren van oude berichten met verhalen of discussies.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Schrijfforum-
Ga naar: