Er valt zoveel te doen in huis en nu komen er ook weer allerlei werkzaamheden buiten erbij.
Wil de bloembakjes vullen met plantjes, etc.
lekker in het zonnetje.
Tegelijkertijd ben ik bezig met de kastenpuinzooi eruit te halen en te sorteren en het valt zo enorm tegen.
De kleding en de keukenkastjes zijn daar niks bij vergeleken.
alles licht doorelkaar, hetzolder en garage probleem in het klein,maar dan in de kamerkasten gepropt....
Er staan 3 dozen 1 voor kringloper enzo, 1 voor hobbyspul enzo , en 1 voor allerlei......en de vuilniszak niet te vergeten voor afvoeren.
Gisteren al een enorme stapel papierwerk bij het papier gezet, weg ermee, kijk er toch niet meer naar.
Kom knutselspulletjes tegen wil eigenlijk wel aan de knutsel
Wil eigenlijk wel in de tuin
Manlief komt zo ook weer thuis en vanavond mag ik weer op ATbasis, aan het werk....
Morgen fysio,gesprek met psych samen met mijn man over het reintgratiegebeuren....wat gaan we er verder mee doen....
Tot nu toe als manlief en ik samen erover hebben werd het huilen voor mij en kwamen we er niet uit, dus nu even hulp erbij ,
moesten een lijst maken met voors en tegens bij de verschillende mogelijkheden........
Deze week is een extra drukke week, heb ook weer een gesprek met het reintgratiebureau gebeuren, waarvan mijn consulente zeer plotseling er mee is gestopt en ik sinds vorige week weer terug bij degene ben van het intakegebeuren
Al 2 weken geen vacature meer gevonden , op de gesolliciteerde alleen spijtbetuigingen gekregen,
oke daar valt mee om te gaan en ervaar ook zeer regelmatig een opluchting.......
Het was een hfdpijn weekje , mijn darmen zijn nog steeds van slag, om over het hormonale gebeuren maar te zwijgen....
om te beginnen maar niet vergeten te genieten van het lente weer, ondanks dat t zonnetje af en toe verdwijnt.....
Even op de plaats rust......alleen wakker blijven
doen we vannacht wel weer!
Zo etenspauze is voorbij.........Atina groetjes........