Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Muziek luisteren, terwijl je verder leest. Muziek-o-theek

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Muziek luisteren, terwijl je verder leest. Muziek-o-theek Empty
BerichtOnderwerp: Muziek luisteren, terwijl je verder leest. Muziek-o-theek   Muziek luisteren, terwijl je verder leest. Muziek-o-theek Icon_minitime10/4/2009, 15:08

Muziek luisteren, terwijl je verder leest.

Video- Filmpjes van Youtube hebben vaak rechtsonder een pijltje-omhoog knop.
Als je daar op klikt, krijg je aanwijzingen voor nog veel meer soortgelijke muziek.
Dat kan gewoon door hier op de site te blijven.
Velen weten dat al, maar het is een goeie tip voor ons allemaal, die dat nu leren kennen.

Ik open een nieuw tabblad met Relatie en Depressie en dan kan ik gewoon door luisteren en toch de andere berichtjes lezen.
Geweldig.

Ook kan ik de muziek-o-theek, die zich zo langzamerhand hier begint te vormen, gebuiken voor achtergrond muziek voor alles wat ik op internet wil doen.
Als de muziek afgelopen is, ga ik terug naar het tabblad van onze site en kies een volgend stukje. Idea

Als we samen een mooie bibliotheek kunnen vormen, kunnen velen hiervan veel pezier hebben.
Als het veel wordt, kunnen we het gaan indelen in subfora.

Dan kan iedereen naar zijn eigen keuze muziek gaan, als hij wil.

De een wil rustgevend, maar opzwepend kan ook heel fijn zijn bij depressie perioden, als je actief wil zijn.
Ik heb heel vaak muziek keihard gezet, terwijl ik wat aan het scharrelen was in huis, en dan ging het na een tijdje als vanzelf en kreeg ik ook zin in andere dingen te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
 
Muziek luisteren, terwijl je verder leest. Muziek-o-theek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Muziek diversen direct af te luisteren van PC.
» Wanneer luisteren om te reageren, overgaat in luisteren om te begrijpen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Algemeen :: Poëzie, beeldende kunst, Muziek, theater en video-
Ga naar: