Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Relatie en Depressie
Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
Aantal berichten : 1256 Registration date : 29-12-08
Onderwerp: PC problemen. 14/4/2009, 13:17
Hallo Ik ben even niet op het forum geweest. Ik heb problemen met mijn computer. Nu heb ik even gelegenheid, maar niet voor lang. Is rustig hier. Alles goed met dit mooie weer? Of juist geen energie voor iets, dus ook niet voor ons forum? Ik hoop het eerste.
emma-emily
Aantal berichten : 456 Woonplaats : westfriesland Registration date : 26-01-09
Onderwerp: Re: PC problemen. 14/4/2009, 14:05
Das niet leuk om pc problemen te hebben , ik hoop dat je eruit komt. Ik kom wel hier maar het is erg stil. Ik heb niet veel inspiratie als ik niet ergens op kan reageren nu. Morgen weer naar het ziekenhuis en laatste injectie waarschijnlijk. De pijn is een stuk minder, maar niet weg. De stijfheid wordt alleen met de beweging rechtomhoog wat minder, verder nog het zelfde. Gisteren weer op de motor gezeten. Jammer genoeg achterop bij mijn mannetje, ik rijd veel liever zelf, maar dat durf ik niet met die schouder. Gelukkig niet zoveel klachten vandaag daardoor, waar ik eerst wel bang voor was. Nouw Maria's pc, ik hoop dat jij weer snel beterbent, zodat we weer gezellig verder kunnen gaan.
Maria Admin
Onderwerp: Re: PC problemen. 15/4/2009, 12:38
Ik heb heel even op de laptop van mijn man. Maar daar heeft hij een hekel aan, want dan krijgt hij ook problemen.
Fijn dat je schouder wat beter gaat Emely. En voor die stijfheid: oefenen? Lekker op de moter met dit weer weer. Hadden mijn ex en ik vroeger ook. Maar dat is heeeeeeel lang geleden.
Ik merk nu hoe "verslaafd" ik ben aan die computer. Maar ik doe nu wel meer andere dingen, zoals het huishouden
Maria Admin
Onderwerp: Re: PC problemen. 16/4/2009, 17:03
Ik ben er weer Het lijkt wel een nieuwe. Wauw, wat vliegt hij erover heen. Ik hoop dat het nu langer duurt dan een half jaar voor hij weer in de frut ligt.