Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Relatie en Depressie
Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
Aantal berichten : 1256 Registration date : 29-12-08
Onderwerp: Pesten 10/7/2010, 11:03
Ergens gelezen:
Citaat :
pesten is pijnlijk
geslagen pijn verdragen niet meer bij school opdagen je laten verjagen je telkens afvragen waarom pesten zij mij zo?
je misdragen toegeslagen steeds weer klagen kinderen plagen je telkens afvragen waarom pest ik zo?
gepest je hele schooljaar verpest nooit meer op je best gezien worden als mest en nog minder, door de rest je telkens afvragen waarom pesten zij mij zo?
je moet het oplossen je moet je verlossen ontsnappen aan de vossen die je het leven zuur maken je telkens afvragen waarom pestten zij mij zo?!
Maria Admin
Aantal berichten : 1256 Registration date : 29-12-08
Onderwerp: Re: Pesten 10/7/2010, 11:05
Gedichtenweb. Pesten is geen spelletje
Citaat :
Dat moet iedereen weten Wanneer je ooit gepest bent Zul je dat nooit meer vergeten
Altijd blijft het aan je knagen Al is er niemand die het ziet In jezelf blijft er een plekje Steeds vol woede en verdriet
Telkens weer wordt je herinnerd Aan wat je toen is aangedaan Wanneer je weer niet mee mocht doen je er alleen voor kwam te staan.
En al is het jaren later En lijkt het lang achter de rug Aan die jaren in je leven Denk je liever nooit meer terug