Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Site voor mensen met een maatje meer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Site voor mensen met een maatje meer Empty
BerichtOnderwerp: Site voor mensen met een maatje meer   Site voor mensen met een maatje meer Icon_minitime8/8/2011, 10:16

Normaal gesproken ben ik niet zo voor datingsites zomaar op het forum te promoten.
Er zijn er velen en ik weet er te weinig van om er achter te gaan staan.
Er is heel veel kaf onder het koren en de bedoelingen zijn ook niet altijd even duidelijk.
Maar met deze site hebben de initiatiefnemers toch een gat in de markt gevonden, denk ik.

Ik ben zelf geen lid geworden, kan er dus verder niets over schrijven, maar het ziet er goed uit.

Maatjemeer-Match.nl
Citaat :
Dating voor volslanke mensen

Mensen in Nederland worden steeds dikker. Vier op de tien inwoners kampt met overgewicht en een te hoge Body Mass Index (BMI). Mannen boven de 21 jaar zijn bij elkaar goed voor 37 miljoen kilo overgewicht en de vrouwen nog eens voor 33 miljoen kilo. Ondanks deze grote aantallen is er nog steeds een drempel voor het daten op internet voor volslanke singles. Internet dating is "booming" maar singles met een maatje meer zijn vaak toch bang voor de reacties. Maatjemeer-Match.nl springt hierop in met een datingsite speciaal voor volslanke singles. Ook alleenstaanden die houden van een partner met een maatje meer kunnen zich op deze datingsite inschrijven. Via Maatjemeer-Match.nl kunnen deze singles op zoek naar de juiste partner voor een relatie, gebouwd op wederzijds respect en vertrouwen.

Hoe werkt online dating?

Op Maatjemeer-Match.nl kunt u in een vertrouwde omgeving op een eenvoudige en veilige manier op zoek naar nieuwe contacten. Na het gratis inschrijven kunt u rustig op zoek naar een leuke en geschikte kandidaat die voldoet aan uw zoekprofiel. Door eerst te mailen of te chatten met andere deelnemers kunt u het contact in uw eigen tempo ombouwen. Door de berichten via Maatjemeer-Match.nl te versturen blijft u anoniem zolang u dit wilt: u houdt dus zelf de touwtjes in handen en bepaalt zelf wanneer u toe bent aan een eventuele afspraak in "het echte leven".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

Site voor mensen met een maatje meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Site voor mensen met een maatje meer   Site voor mensen met een maatje meer Icon_minitime8/8/2011, 12:15

Nu ik 'thuis' zit, is er zomaar weer 5kg bij gekomen affraid .
Medicijnen of niets doen?? No

Ze mogen er weer af ook hoor! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Site voor mensen met een maatje meer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi Lieve mensen-------Geplaatst door zodemieter
» Spelletjes site
» Medicijnen site voor Arts en Apotheker
» Link naar site met artikelen over oa. depressie
» Medicatie in de psychiatrie. Site van de online psychiater voor vragen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Algemeen :: Linken-
Ga naar: