Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hoi mijn hele verhaal? echt.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
xounstaer




Aantal berichten : 7
Registration date : 03-09-11

hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime3/9/2011, 13:33

ja ja.

nou ik heb last van typefouten en foutive woordkueze of naam. daar komt het wel op neer zon beetje.
verder gaat het wel, meestal praat ik niet veel tenzij ik echt geintreseert ben of zo, kweenie.

Hi. again.

sry study

wat voor studie hebben de meesten hier?
ik ben 26 en vindt het jammer dat ik dat niet kan dat is ook onderdeel ven het verhaal en wat ik voel.
werk af en toe een dagje met mn (stief)pa.

verder heb ik nog wel een heel verhaal maar dan kun je je net zo goed redding dmv veel ellende toeschrijven.
op wat enkelle onstastistieken punten na, 1 of 2 ~*
en anders moet je het maar lezen en overtuigd zijn zonder die twee of 1.

dat is echt mijn verhaal kan er wel over discussieren of onderbouwen maar daar gaaat het niet echt over he.
vind het erg dat ik miss intensieve behandeling krijg en dat dat nodig vinden/is miss.
wederwerking stukgemaakt..

ik ga checke ja wat hier is, ze zei al je moet maar lezen maar dit leek me niet onnodig.
tis wat ik heb op enkelt mensen handen na. hoewel je wel zou twijfelen.
maa rik moet het achter me zetten en er voor bij zien te komen of zo.
hoewel het altijd intessanta data zou zijn gelijk nasas fots van het oppervlak van de zon, met mijn netvlies en ogen dus zeker..

hoi
is een ster he, de zon?

weet je twee kanten van het rake verhaal.
groetjes
xs
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
xounstaer




Aantal berichten : 7
Registration date : 03-09-11

hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime3/9/2011, 13:33

en wilde ook weten hoe senl er gereageert wordt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Fred




Aantal berichten : 158
Leeftijd : 76
Woonplaats : Bovenkarspel
Registration date : 14-01-09

hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime3/9/2011, 21:11

Hoi Xounstaer
Over die typefouten lees ik wel heen hoor.
Verder heb je nog wel een heel verhaal, schrijf je, maar het stukje van de zin dat daarna komt kan ik echt niet volgen
Maak ook niet zoveel uit, maar vertel dat verhaal van je dan eens
Je vraagt wat ik gestudeerd heb. Geschiedenis, filosofie en psychologie
Waarvoor krijg je misschien een intensieve behandeling?
Wat bedoel je nou met "wederwerking stukgemaakt"??
En ja, de zon is een ster
Nou ik hoop snel he verhaal te horen hoor en antwoorden op mijn vraagjes
Groet
Fred.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bestaansverheldering.nl
xounstaer




Aantal berichten : 7
Registration date : 03-09-11

hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime4/9/2011, 13:14

dat verhaal houde in een mix, van de verhalen uit de bijbel en de bekende verhalen over een ster die de wijzen volgden.
maar dan met enkelle/1 kernpunt nml een ontmoetin/ervaring met onze zon die ook een ster is.
de rest van het verhaal is een hele weg an de hand van iig wat in de bijbel staat en wat er allemaal bij komt kijken in de psychiatrie icm dat verhaal/thema/psychose.

het begon met overtuigd te zijn dat er iets in mij was gekomen/neergedaald. en daarna het staren naar een ster nachten lang met de bijhorende gedachten. over de messias/jezus zijn. mat allerlei gedachten en handelingen en omstandigheden daarbij.
na medicatie te hebben gekregen wwar je gevoelig van kan/ en in mijn geval ben geworden had ik een ervaring met de zon waarin ik het ooppervlak goed kon zien zonder tegenstraling van de normmal gesproken te felle zon.

ik zag daarbij hetzelfde als nasa doet met camares met een filter. al sje ij google een plaatje van de zon zoekt zie je hetzelfde als wat ik met mijn oogjes zag. Smile

wel erg nadruk nalatend, letterlijk.

maar dat is mijn tham verhaal of psychose verhaal. maar dan niet in de zin van ' in de war' wat p[sycose betekent. hoewel een wooordverschil tussen messia of jezus wel essentieel kan zijn. messia betekent schijnbaar simpelweg ook een boodschap te hebben..

zoals ik zei is dat het mooie van mijn geloofsleven en wat ik daarin heb meegemaakt en bevestigd heb gekeregen in zekere zin.

daarnaast heb ik een hele problematiek met depressie en relatie. hoewl ik dat soms lastig vindt te zeggen maar het is wel zo.
zelf geloof k dat dit samenhang heeft met mijn psychose wat dingen soms warrig kan maken.

nu is de werking/het contact tussen mij en sommige mensen soms erg moeilijk
wat uitloopt op dat er geen verkeer meer is of niet goed off niet voldoende, oftewel een stukgemaakte wederwerking.
dat is niet altijd en bij iedereen maar vaak wel.
er werd in het verleden ook wel eens werkelijk gezegd dat ik geen weerwoord mag geven, dan is er dus geen wederwerking meer.
zo goed geantwoord?

mooie studie geschiedenis fred.
zeker filosofy en psychology hebben veel aan elkaar de geschiedennis daar dan bij zou een goede zijn om beter advies op mogelijk groterre schaal te geven. zie ik dat goed? een beetje?

zelf zou ik graag, steernkunde, theologie en alles wat met welke materielle werking of bestaan te maken heeft wel willen weten. dus sheikunde en alles waar materie bij komt kijken. maar niet te veel biologie. dat probeer ik dan zelf wel als psychologie in de omgang op te vatten.

maar van die studie, daar is nu zeker nog geen vooruitzicht van.
ik heb wel administratie afgerond op vbo nivaus en heel even ict gdaan. (ik wou nooit leren, maar heb wel de hersennen zeggen mensen en testen of zo)

verder al 7 jaar in de psychiatrie waarvan nu bijna 3 op langdurig gesloten.
maar dat loop tniet al te soepel miss mede doordat ik er niet tevreden mee ben en hoop dat er nog meer in het vat zit.
aantal keren gesepareert geweest. ook wel eens langdurig met high care er bij, van maanden. (onnodig en schade achterlatend)
maar nu lijkt het iig verstandig om hier het pand te verlaten en een weg in te slaan met de hoop op vooruitgang, wat ik graag wel zou willen, ondanks ik het moeilijk vind.

heb vaak last van paranoide wat mij erg belemmert in ' dingen doen' en icm met depressie en geen contacten hebben. is het lastig een drive te vonden voo rvooruitgang en om nog iets onder handen te nemen. maar dan moet ik wel aan de weg timmer met de noodzakelijke hulp.

ik vont ' relatie en depressie' wat zwaar klinken.
maar ik denk dat het wel' van toepassing is.
vroeg me dan allen af of je hier meer iets aan hebt icm met depressie of relatie/contacten.
ook dacht ik dat het een wat seriuser en mogelijk intiemer contact kon betekennen dus.

ik ben benieuwd, contact via internaet via fora kan veel voo rme betekennen.
echt vrienden en 1 o p1 contact schijn ttoch wel een probleem te zijn.
heb nooit vrienden gehad en werd daar soms ook mee geplaag/gepest.
en heb dan ook de onderstelling dat ik geen vrienden heb of wil als dat ivm mstatus gaat of zo.

gr stein
xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Fred




Aantal berichten : 158
Leeftijd : 76
Woonplaats : Bovenkarspel
Registration date : 14-01-09

hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime4/9/2011, 16:33

Hoi Stein
Als ik het goed begrijp heb je dus nogal wat problemen. Al zeven jaar in de psychiatrie wegens psychose ( dus met waandenkbeelden en hallucinaties ) en verder ben je heeeel achterdochtig dus. Ik neem aan dacht je pook medicatie slikt he? Vertel eens wat precies en hoeveel. Ik snap ook dat dat contacten met anderen watmoeizaam verlopen, maar dat komt natuurlijk door je psychose he.Ja, dat van dat "wederwerking" heb je goed duidelijk gemaakt hoor.
Wil je nog wat meer over je levensloop tot nbu toe vertellen. dus een beetje vanaf je geboorte en dan zo naar het heden toe wat vertellen. Ook wat je leeftijd is natuurlijk en wat je opleiding is geweest en of je broers en zussen hebt enzo. Oke?
Groet
Fred

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bestaansverheldering.nl
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime23/10/2011, 17:07

Ik had nog niet gereageerd, omdat ik langdurig geen goede beschikking had over internet.
Graag wil ik je toch laten weten, dat ik je berichtjes heb gelezen.

Als je nog meeleest en reageert, zal ik misschien wat directer schrijver.
Nu heb ik het gevoel dat ik dan in de ruimte praat.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





hoi mijn hele verhaal? echt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoi mijn hele verhaal? echt.   hoi mijn hele verhaal? echt. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoi mijn hele verhaal? echt.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twee hele goede publicaties.
» jullie verhaal in Flair

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Welkom, ik stel me voor en mijn verhaal-
Ga naar: