Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 welkom xounstaer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

welkom xounstaer Empty
BerichtOnderwerp: welkom xounstaer   welkom xounstaer Icon_minitime3/9/2011, 19:31

Welkom op dit forum xounstaer,

Je kunt er een heleboel lezen, maar reageren - heb je al gedaan- kan en mag zeker
en als je jezelf nog kort wilt voorstellen, kan het hieronder.
Terug naar boven Ga naar beneden
xounstaer




Aantal berichten : 7
Registration date : 03-09-11

welkom xounstaer Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom xounstaer   welkom xounstaer Icon_minitime5/9/2011, 09:56

hoi,

dankje voor het welkom.
ja meestal reageer ikdirect. had me alleen een beetje vergis. ikdacht nml dat ik onder het introductie topic mijn verhaal vertlede.
vond dus ook wel mooi dat dat zo geregeld was.. maar dit is het voorsteltopic Smile

ga ik daar maar verder ja.
verder ben ik wel beniuewd.
ikkrijg vaak te horen da tik moeilijk te volgen ben en zo. moet daar zelf dus goed rekening mee houden.
maar kan ook aan de doelgroep liggen miss een beetje.

hoop iig dat ik hier goed aanwezig kan zijn zonder problemen, soms vanwege mijn psychose of denkbeeldenen zo loopt het niet goed. dat bedoel ik nooit, ik wil natuurlijk geen problemen.

dus ben erg benieuwd en ik denk dat ik hier weer een kansje krijg ip op een forum, hoewel ikop nog 2 anderre fora goead actief ben en geacpteerd en waar mensen mijn situatie wel redelijk kennnen.

ik ben echt geen kwaie hoor, alleen kan het dat ik soms wat te ver ga of zoiets te onduidelijk ben.

dan vertel ik verder oven mijn verhaal en mij dus in dat topic waarvanik dacht het onder itroductie was.

groetjes
stein
Terug naar boven Ga naar beneden
 
welkom xounstaer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leo welkom
» Welkom Ber
» welkom Jo
» welkom lvh
» welkom Rita

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Welkom, ik stel me voor en mijn verhaal-
Ga naar: