Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 nu ik toch bezig ben...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime6/2/2009, 20:59


Heb jij dat ook gisteren gehad"


Zit je lekker je te verkneutelen om House en de Mentalist te gaan kijken op SBS 6..is er om de paar minuten 2 1/2 minuten reclame Mad ....!!!!Echt Amerikaanse stijl. Eigenlijk zouden we allemaal moeten stoppen met kijken. dit is niet goed voor mijn humeur. Blij met net 1 2 3 als er nu ook nog leuke series worden aangeboden, hoef ik niet meer avondje reclame te zien. Of gewoon weer mijn study pakken of kaarten maken......
Nu ff vermist dan maar....
groeten E_E
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime6/2/2009, 23:24

Heb jij dat nou ook?

Ik heb altijd een puzzel op tafel of ergens op een plaat liggen.
Heel veel verloren uurtjes kan ik daar in kwijt.
Avondje TV kijken is conditietraining.
Elke 10 minuten 2x opstaan.
Naar de puzzeltafel en een paar minuten later weer terug naar mijn luie stoel.

Maar de laatste weken, krijg ik amper de tijd om me lekker op te krullen voor de TV, want dan moet ik weer.
Reclame kijken is echt te dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime10/2/2009, 12:25

Gelukkig hebben ze veel klachten gehad en schijnt het voorbij te zijn.............vanavond maar weer eens zien
E_E
Terug naar boven Ga naar beneden
Atina195

Atina195


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 66
Woonplaats : Noord Brabant
Registration date : 14-01-09

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime11/2/2009, 22:21

Of lekker ouderwets de videorecorder gebruiken en elke reclame lekker doorspoeln.......
helaas hadik laatst niet gekeken of er nog genoeg ruimte op de video band stond.......
Na de eerste pauze was het al einde verhaal..... scratch
Viel dat effe tegen..... Rolling Eyes
Atina, zegt welterusten Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
emely
Gast




nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: onderwerp hoe vermaak jij hj   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime12/2/2009, 18:55

hoi emely ik zit ook altyd mijn tyd te verdrijven met koffiedrinken en de tv vind ik niets meer aan en zo kom ik mijn dag en nacht door. terwijl ik toch een aardige vent ben in inwezen iemand wil waar ik vriendschappelijk mee kan om gaan. en leuke dingen mee kan doen. en de dag de moeite waard maak. ik heb wel een lieve fam. om mij heen. mijn leeftyd is 43 en mijn naam is floris
Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime13/2/2009, 07:58

Goedenmorgen gast Emely, of Floris? Het is wel een beetje uitzichtloos zoals je het beschrijft.. de hele dag en nacht koffiedrinken? Das niet veel hé? En echt goed is het ook niet voor je.
Heb je verder geen werk of een hobby? Een aardige vent , van 43 -zoals je zelf zegt- gaat toch nog niet achter de geraniums zitten koffiedrinken? Lekker sporten, lopen... of ben je gehandicapt, ziektewet of wat dan ook?
Ik ben benieuwd..maar niets?
Terug naar boven Ga naar beneden
floris
Gast




nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: het alleen zijn   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime13/2/2009, 15:14

ja je hebt gelijk, ik lijd aan een bipolaire stoornis, maar ben zeker geen agressief of verv. mens. maar door de medic. ben ik zo geworden ik zou zeer zeker wat anders willen, maar de wil is er niet. graag zou ik mijn medc. willen veranderen maar krijg geen respons bij mijn spygol. maar de eenzaamheid speelt bij mij heel nerg. zo dit was even mijn uitlaatklep. groetjes floris
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime13/2/2009, 16:13

Floris.
Een herkenbaar verhaal.
Veel mensen houden wel van hun licht manische perioden, alleen jammer dat het vaak niet bij licht blijft.
Daarom ook die medicatie.
Wat overblijft zijn de depressieve perioden.
En daar moet hard aan gewerkt worden , terwijl je nou net die energie niet hebt.

Lees maar even rond.
Vanaf nu komt er ook weer steeds meer achtergrond info, over van alles.
Er wordt hard aan gewerkt.

Als je ervaringen van lotgenoten wil lezen kun je registreren en lid worden.
Misschien heb je er wat aan?
En zij aan jou?
Waarschijnlijk, want veel mensen voelen zich eenzaam en vinden nog wat begrip op internet van lotgenoten.
Ook jij.

Zie maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime13/2/2009, 19:58

graag zou ik mijn medc. willen veranderen maar krijg geen respons bij mijn spygol. maar de eenzaamheid speelt bij mij heel nerg. zo dit was even mijn uitlaatklep. groetjes floris

Tjonge..zo zie je een berichtje staan en nu komt er een leven achter het verhaal. Fijn dat je iets meer gegeven hebt dan alleen de hele dag koffie drinken. Als je geen respons krijgt bij je spyg. moet dat toch een goede reden hebben. Heeft hij/zij die reden niet gegeven? Vertrouwd hij/zij het ( nog) niet als je gaat afbouwen met bepaalde medicijnen? Ook de eenzaamheid kan als een deken over je heen vallen ...en werkt niet motiverend he? Nouw als je tussen de koffie tijd hebt, schrijf lekker van je af....wie weet verhelderd het hier en daar en je hebt (in) direct kontact met forumgenoten Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Floris   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime22/2/2009, 14:06

Hoe is het met Floris? Ik heb geen berichtjes meer gelezen nadien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime22/2/2009, 17:42

Soms zijn voorbijgangers, voorbij- gangers tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





nu ik toch bezig ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: nu ik toch bezig ben...   nu ik toch bezig ben... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nu ik toch bezig ben...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gewoon en toch bijzonder
» En toch zie ik haar graag - Geplaatst door chris
» Geen geloof meer, maar toch nog problemen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Klaagmuur en afreageren-
Ga naar: