Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 MSN groep "Relatie en Depressie"

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

MSN groep "Relatie en Depressie" Empty
BerichtOnderwerp: MSN groep "Relatie en Depressie"   MSN groep "Relatie en Depressie" Icon_minitime14/1/2009, 13:27

Het volgende bericht is verstuurd naar alle leden van de MSN groep "Relatie en Depressie"

Hallo aan alle medeleden.

Ieder van jullie is of was eens geïnteresseerd in deze MSN community.
Velen zullen het jammer vinden, dat dit moet stoppen.
Half februari gaat de stekker eruit bij MSN

Daarom is alles, zoals het voorstel van MSN was, verhuisd naar Multiply.
Daar zijn alle berichten oude berichten van onze groep te lezen tot half december 2008.
Daar kun je je opnieuw registreren en berichtjes schrijven.
http://relatieendepressie.multiply.com/

De oprichter en beheerder van dit forum, "Scorpio" alias voor Jan, heeft zich teruggetrokken en wil afstand nemen van deze groep.
Ikzelf voel me niet thuis op Multiply en heb dan ook gedacht een Forum op te zetten bij een totaal andere Host.
Dat is een phpBB forum geworden bij de host, Actieforum

Dit soort fora zijn bij heel velen al bekend wegens de mooie mogelijkheden.
Onder andere mogelijkheden voor iedereen een blog te openen en een chat mogelijkheid,
Veel moet ik ook nog onderzoeken, maar de opzet van dit nieuwe forum is rond.
In het begin zal er elke dag wat nieuws te lezen en te zien zijn en zachtjesaan ook hoop ik ook dat jullie oude leden, maar ook nieuwe leden gaan meedoen.
Een beetje rondneuzen kan geen kwaad en al doende leert men.

Voorlopig houden we de oorspronkelijke naam, maar ik wil het wat uitbreiden naar meerdere soorten oorzaken voor depressief zijn.
Dus niet alleen voor de ziekte: Depressie" alleen.

Relatie en Depressie Voor HTML
Aanklikbaar:
Relatie en Depressie

https://psychosoof.actieforum.com/forum.htm zonder HTLM, dit is het internet adres.

Ik zou zeggen:
"Zet deze link snel in je favorieten en kijk er eens rond als je zin hebt."

Lees op ons oude MSN forum de berichten hierover oa.
Relatie en Depressie verhuist naar Multiply
en
Het nieuwe forum is open

Tot half december kun je je nog melden.
Voor vragen kun je terecht op het oude forum, maar liever gelijk op het nieuwe.
Dan blijven ze staan voor de komende tijd en hopelijk zolang dit zal bestaan. Dan kan er dus ook in de toekomst gebruik van worden gemaakt door nieuwe leden.

Nog een vraagje:
Heel dringend.
Als je nog meedoet, meekijkt, of in de toekomst nog wil meedoen misschien, wil je dan deze mail beantwoorden.
Mail beantwoorden met bijvoorbeeld: "Gelezen" is al voldoende.

Als je onder meerdere accounts en dus namen lid bent, wil je dan aangeven onder welke naam je nog steeds actief bent.
Natuurlijk mag je ook je wensen aangeven, dan kunnen we daar naar kijken en zo mogelijk aanpassen.
Ik hoop de adressen van degenen, die geantwoord hebben te kunnen bewaren om eventueel later nog eens contact te hebben.

Ook als je iemand wil aanraden hier eens te komen kijken is het gemakkelijk om de link te bewaren.
Er is ontzettend veel goodwill altijd geweest voor deze site.
De behoefte eraan zal niet verminderen, eerder versterken.

Met lieve groeten van Mariakat, namens het team van de beheerders.

Aanklikbaar
Het nieuwe forum is open
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

MSN groep "Relatie en Depressie" Empty
BerichtOnderwerp: Het archief. en het reageren daarop.   MSN groep "Relatie en Depressie" Icon_minitime20/2/2009, 16:45

Emma_Emily en ik zijn druk bezig geweest om veel documenten en ook berichten van het oude forum te kopieren.
Maar dat kost even tijd om ze te bewerken.
Voorlopig is er al aardig wat gekopieerd.
De berichten van de maanden december tot nu staan in het archief.
Die kun je lezen maar (nog) niet op reageren.
Wel zou ik hierheen verwijzen, als je wat erover wil schrijven of erop wil reageren.

Selecteer dan de titel in het onderwerpscherm door er met je muis over te slepen, klik op de rechtermuisknop en klik op "snelkoppeling kopieren"
Ga dan naar je nieuwe bericht, doe dan hetzelfde op de plaats, waar je het wil hebben en klik dan op "plakken"
Schrijf dan je bericht.
Dan weten we waarover je het wil hebben.
Dit kun je eventueel ook ook duidelijk maken in de titel.

Mensen die reageren op een bericht kunnen dat ook zo doen, als ze de inhoud van een ander bericht willen inlassen.
In de gekopieerde berichten zijn alle plaatjes verdwenen.
Jammer.
Als ze bewerkt zijn, komen ze in een andere map en dan kan iedereen er weer op reageren.

Als je weet hoe het hier moet, even bovenin al die vakjes bekijken, kun je ze met de edit knop alsnog plaatsen.
Als er al een antwoord is gevolgd, even de reden van de verandering aangeven in het vak dat onderin verschijnt.
Als je de laatste bent hoeft dat niet, want dan kun je eindeloos je bericht blijven verbeteren. flower

Ik ben van plan nog meer berichten van het oude forum te plaatsen, maar dat kost even tijd om ze te bewerken.
Voorlopig is er al aardig wat gekopieerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
elisabeth




Aantal berichten : 29
Registration date : 16-01-09

MSN groep "Relatie en Depressie" Empty
BerichtOnderwerp: MSN sites zijn verdwenen   MSN groep "Relatie en Depressie" Icon_minitime23/2/2009, 22:48

Hallo Maria, Emma-Emily en anderen;

Het is helaas gebeurd met de msn sites. Fijn Maria, dat je hier op tijd bent ingedoken en iedereen de kans hebt gegeven om over te gaan naar dit forum (of naar multiply).

Ik mis de oude forums toch wel even, maar dat zal vanzelf wel wennen. Vanaf vandaag hoop ik dagelijks op deze site wat berichten door te nemen om er zo in te groeien.

Groetjes Elisabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

MSN groep "Relatie en Depressie" Empty
BerichtOnderwerp: Re: MSN groep "Relatie en Depressie"   MSN groep "Relatie en Depressie" Icon_minitime16/8/2009, 17:13

Het oude MSN forum, dat was verhuisd naar Multiply, is niet meer online.
Ik was daar zelden, omdat er alleen gelezen kon worden en verder niets, omdat Jan geen beheerders had aangesteld en toestemming nodig is van een beheerder om lid te worden.
Jan zelf had zich direct teruggetrokken en was niet meer bereikbaar.

Ik vermoed, dat Multiply alles verwijderd heeft, waar een half jaar geen mutaties meer waren.
Een andere verklaring heb ik niet.

Jammer, dat ik dat niet wist, anders hadden veel topics naar hier gekopieerd kunnen worden.
Nu heb ik het steeds uitgesteld, omdat we toch op Multiply konden lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





MSN groep "Relatie en Depressie" Empty
BerichtOnderwerp: Re: MSN groep "Relatie en Depressie"   MSN groep "Relatie en Depressie" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MSN groep "Relatie en Depressie"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Joosje, kennen jullie dat ook?
» Hyves Relatie en Depressie
» MSN is voorbij. Relatie en Depressie en Manisch en Depressief.
» Relatie en Depressie verhuist naar Multiply - Geplaatst door scorpio (Jan)
» "shuffled off this mortal coil" in "to be or not to be" - Hamlet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Algemeen :: Het beheer-
Ga naar: