Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 (Elisabeth en het) religieus prikbord

Ga naar beneden 
AuteurBericht
elisabeth




Aantal berichten : 29
Registration date : 16-01-09

(Elisabeth en het) religieus prikbord Empty
BerichtOnderwerp: (Elisabeth en het) religieus prikbord   (Elisabeth en het) religieus prikbord Icon_minitime18/1/2009, 22:43

Hallo Maria en andere leden van het forum relatie en depressie. De meesten zullen mij wel kennen. Maar voor nieuwe leden;
Ik ben Elisabeth. Maria heeft mij gevraagd om, net als bij het oude forum moderator te worden van het religieuze prikbord van deze groep.
Dit wil ik graag doen. Maria bedankt voor het vertrouwen en alle 'nieuwe en oude' leden; Hartelijk welkom!
Het religieuze prikbord wordt lang niet zo druk bezocht als de andere prikborden, maar wanneer er geloofsvragen zijn, zal ik die zeker beantwoorden.
Maria, ik heb veel respect voor wat je allemaal hebt gedaan en doet. Helaas heeft MSN de maatregel getroffen om alle msn sites volgende maand te stoppen en heeft de beheerder van het andere forum Jan (Scorpio) aangegeven niet meer door te willen gaan. Maar je hebt ruim van tevoren iedereen de gelegenheid gegeven om hier opnieuw lid te worden.
Een mooie site.

Veel liefs en wijsheid toegewenst
Elisabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Elisabeth en het) religieus prikbord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elisabeth
» Kerst--- Geplaatst door Elisabeth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Persoonlijk :: Welkom, ik stel me voor en mijn verhaal-
Ga naar: