Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 vraag over medicijnen van karin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
emma-emily

emma-emily


Aantal berichten : 456
Woonplaats : westfriesland
Registration date : 26-01-09

vraag over medicijnen van karin Empty
BerichtOnderwerp: vraag over medicijnen van karin   vraag over medicijnen van karin Icon_minitime20/3/2009, 18:40

Onderwerp: vraag over een medicijn en depressie zo 15 feb - 16:54

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo

Ik gebruik sinds 6 dagen het medicijn Mirtazapine en Flurazepam, maar ben helemaal geen mens om medicijnen in te nemen. En elke keer als ik ze inneem begin ik er meteen aan te denken, hoe ik me voel en of ik bijwerkingen krijg, blijf er dus konstant aan denken. Nu lijkt het wel erger te worden de klachten,ook krijg ik er nu ineens hyperventielatie van, Maar weet niet of het nu van die medicijnen is of niet. Ook ben ik moe de hele dag van die medicijnen. Savonds lijkt het wel beter te gaan.
Moet ik er nu mee doorgaan of mee stoppen.Ik weet het niet meer en ben bang dat de depressie helemaal niet meer over gaat,ondanks dat ik de medicijnen slik. Maar ze zeggen dat ze pas na 2 weken gaan aanslaan maar ik heb er geen vertrouwen in en duurt me veeeeeeeel te lang.
Wat moet ik doen???

Groetjes Liefs Karin

Onderwerp: Re: vraag over een medicijn en depressie zo 15 feb - 17:26

--------------------------------------------------------------------------------

Een probleem Karin.
Maar je geeft het zelf al aan, het kan meerdere oorzaken hebben.

Even een beetje steun om deze 14 dagen door te komen kun je wel gebruiken dacht ik.
Misschien even naar de dokter teruggaan.
Of heb je dat al gedaan?

Even lid worden Karin, dan kun je heel veel lezen in het gesloten forum.
_________________
Lieve groeten, Maria.


( stond in het stuk over vragen over lid worden, dus heb ik verplaatst naar hier)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
vraag over medicijnen van karin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bipolaire stoornis - Geplaatst door SphearsOfSephiroth
» Vraag maar raak
» Ik vraag me af wie je vandaag bent.
» medicijnen
» weer van de medicijnen af

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Schrijven voor gasten, ook niet-leden dus. :: Voor niet leden, gasten dus.-
Ga naar: