Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Online-therapie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leen3744




Aantal berichten : 2
Registration date : 03-04-10

Online-therapie Empty
BerichtOnderwerp: Online-therapie   Online-therapie Icon_minitime3/4/2010, 16:46

Hallo Allemaal

Heb je het gevoel dat het leven op je schouders rust. Huil je meer dan je lief is? Voel je je vaak angstig, kwaad, gefrustreerd of verdrietig? Zou je liever wegkruipen in een hoekje en alleen zijn dan onder de mensen te komen? Eet of drink je meer dan goed voor je is? ... Vind je de stap naar een therapeut of psycholoog te direct. Zou je liever willen praten in je eigen vertrouwde omgeving. Dan heb ik misschien een oplossing voor je.

Ik biedt online-therapie aan. Geïnteresseerd, neem dan vlug een kijkje op mijn website xxxxxxxxxxx

Je mag altijd geheel vrijblijvend en in alle vrijheid een mailjte sturen. Alle informatie vind je op de website.

Groeten
Leen


Laatst aangepast door Maria Admin op 3/4/2010, 21:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Edit: Url website verwijderd.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria
Admin
Maria


Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Online-therapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-therapie   Online-therapie Icon_minitime3/4/2010, 21:24

Leen, welkom als je mee wil doen op dit forum.
Alle kennis en ervaringsdeskundigheid is welkom.

Ik denk echter dat je de mededeling, die als eerste in dit forum staat vermeld, niet hebt gelezen.
https://psychosoof.actieforum.com/linken-f2/linken-naar-interessante-sites-t73.htm

Linken naar sites, die geen directe toegift zijn voor dit forum en enkel bedoeld zijn om reclame te maken zijn niet toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
Leen3744




Aantal berichten : 2
Registration date : 03-04-10

Online-therapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-therapie   Online-therapie Icon_minitime7/4/2010, 18:57

Hallo Maria

Ik had dit inderdaad niet gelezen, anders zou ik het uiteraard ook niet gedaan hebben.

Lieve groeten
Leen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Online-therapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-therapie   Online-therapie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Online-therapie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Online therapie bij depressie
» Therapie is....
» Mindfulness/Aandachtsgerichte therapie
» Hulp online bij relatieproblemen
» Ontspanningsoefeningen online of MP3 - na registratie.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Relatie en Depressie :: Algemeen :: Linken-
Ga naar: