Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Lezen is vrij, voor het grootste gedeelte van dit forum.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.
Relatie en Depressie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie en Depressie

Depressief of een depressie? Voor ieder, die hiermee te maken krijgt.Wat voor depressie dan ook.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Wat doen jullie met warm weer?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maria
Admin
Maria

Aantal berichten : 1256
Registration date : 29-12-08

Wat doen jullie met warm weer? Empty
BerichtOnderwerp: Wat doen jullie met warm weer?   Wat doen jullie met warm weer? Icon_minitime27/6/2010, 09:42

Ook eens een zeur topic. Embarassed

Met heel warm weer sluit ik me op in mijn huis.
Gordijnen, luiken en screens dicht zogauw de zon erin komt en ramen en deuren dicht zogauw het buiten warmer is dan binnen.
's Avonds na 10.00 alles wagenwijd open tot minstens 11.30 uur beneden.
Als de hitte al heeft toegeslagen, ga ik vaak pas om 1.30 uur (of nog later) naar bed.
Beloof ik mezelf, dat ik op het heetst van de dag een tukje mag doen.

En dan boven alles 's nachts wat minder, op zo'n manier, dat als het gaat waaien en/onweer niet alles kapot kan slaan.
Gelukkig kan ik dit alles zelf regelen, daar ik het grootste gedeelte van de tijd thuis kan zijn.

Ik kan niet tegen oververhitting, daar ik dan migraine krijg, dus ik houd me de hele dag stilletjes.
Na een paar dagen echter wordt juist dat stilzitten me weer noodlottig, daar ik helemaal verstijf en ook een geestelijke depressie om de hoek komt kijken. Wat doen jullie met warm weer? Icon_sad
Dan maar wat vaker een koude (lauwe Wat doen jullie met warm weer? Icon_wink ) douche of bad.
En maar bidden, dat het niet te lang duurt. Wat doen jullie met warm weer? Icon_tongue

Genoeg gezeurd.
Ik gun iedereen, die er tegen kan, een hittegolf, vooral als ze niet hoeven te werken.
Ikzelf vind mijn pc een heerlijk maatje in dit soort tijden. Wat doen jullie met warm weer? Icon_biggrin
Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psychosoof.actieforum.com
emma-emily

emma-emily

Aantal berichten : 456
Registration date : 26-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Wat doen jullie met warm weer?   Wat doen jullie met warm weer? Icon_minitime28/6/2010, 21:02

Ha Maria,
sunny Heerlijk he?
Maar je vraag is wat we doen met dit weer..
Ik behoor tot de classe die moet werken..warm is het overal. Ik ga al niet met de motor, omdat de terugweg niet lekker rijden is met een pak aan. Deze week 3 ochtenddiensten, dus rond half 2 thuis, 1 dagdienst, rond half 4 thuis en vrijdag. flower
Vrijdag ga ik mijn klein kind voor het eerst bewonderen...of via de echo of life als het geboren is. Ik kon mijn dagdienst ruilen van vrijdag, want ze had gebeld of ik vrijdag mee wilde. Ik moest werken dus ..nee, maar mijn lieve collega wilde ruilen.
Verder houd ik erg van de zon, zit ook nog wel buiten even lezen en verder voetbal kijken en hier kijken.. Ik geniet wel, en hoop dat het iets koeler wordt zodat jij ook genieten kan.
lieve groeten meid..
Maria
Admin
Maria

BerichtOnderwerp: Re: Wat doen jullie met warm weer?   Wat doen jullie met warm weer? Icon_minitime3/7/2010, 07:44

Ik ben de warmte goed doorgekomen.
Heb de warmte redelijk buiten kunnen houden.
Gisteren begon die eigenlijk ook pas goed binnen te komen.

De ergste warmte is hier weg.
Gisteravond een onweersbui gehad en het heeft flink geregend de hele avond.

Nu is het heerlijk met alle deuren en ramen open.
Op tijd maar weer alles aan de zonkant sluiten.
Maria
Admin
Maria

BerichtOnderwerp: Re: Wat doen jullie met warm weer?   Wat doen jullie met warm weer? Icon_minitime3/7/2010, 09:11

Mijn reactie op een bericht, dat ik vandaag las.
**** schreef:
*** was twee weken depressie-vrij. Maar die is vandaag weer goed teruggekomen. Wat een kutweer.
Balen.
Ik begrijp het helemaal.
Denk aan je zout.

Veel zweten (merk je niet zo met dit weer, veel verdampt direct, maar je verliest meer dan je denkt), Arrow zout kwijt raken, Arrow lage bloeddruk, Arrow zwak, ziek en misselijk, sjagrijnig en/of depressief.
Zijn directe relaties.

Pak een cup a soup tussendoor zou ik zeggen.
emma-emily

emma-emily

Aantal berichten : 456
Registration date : 26-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Wat doen jullie met warm weer?   Wat doen jullie met warm weer? Icon_minitime3/7/2010, 21:51

ik kan het me goed voorstellen, je kan weinig, doet weinig en wil weinig...........................>>
Ik zoek de schaduw voor op en ga lekker lezen, of doe andere dingen die niet met de zon te maken hebben.
Het zuigt zo uit dit warme klamme weer..doe dus dingen die in de koelte die je vinden kan ergens buiten,,, of binnen

Goed Maria dat het lukt Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wat doen jullie met warm weer?   Wat doen jullie met warm weer? Icon_minitime

Wat doen jullie met warm weer?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hé jullie
» Depressie ? Wat je zelf kunt doen?
» Joosje, kennen jullie dat ook?
» weer van de medicijnen af
» wat zijn jullie stil ?? Geplaatst door Tuinmuizzzzzzz

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum